لحظه حال

با احساس بودن در لحظه حال از زندگی لذت ببری

لحظه حال

با احساس بودن در لحظه حال از زندگی لذت ببری

تمرین زندگی کردن در حال

آری عمر بس ناجوانمردانه می تازد اما با پنداشت که به کجا چنین شتابان 

همه دنبال اینم که ماشین بخریم بنز دارم خوب پس اینبار بنوه بخرم خونم 60 متری باید 120 متری بخرم. 

چرا پولی که دادم به ایشان بهم پس نمیده! 

از شرکت شیشان که 4 ماه حقوقم ندادن شکایت کنم یا نه؟ 

وای اگه ارز ارزون بشه چکار کنم تکلیف اون سهامی که خریدم چی میشه؟ 

خوب صبر کنید بسه دیگه ادامه ندید! 

میدونم شما مشکل دارین منم دارم همه دارن اما همه ، هر جا هر زمان میتونن حتی برای چند ثانیه احساس شور و شعف داشته باشن. 

یک نفس عمیق بکشید 

اگه همه چیتونم باختین اشکال نداره اگه عزیزتان مریضه میدونید داره میمیر.. 

تقدیر الاهی است حداقل برای همین چند ثانیه هر چیز که روحتان را آزار میده بپذیرید. 

حالا به اطرافتون نگاه کنید چی می بینید بزارین من بگم ممکنه چی ببنید! 

لبخند یک زوج جوان یا کودک 

چهره ترسیده یک دخترک کبریت فروش سر یکی از همین چهارراهها 

رخسار یک درخت بید مجنون که باد می رقصاندش 

دود سیاه یک اتومبیل عهد بوق 

نه صبر کنید بعضی چیزا دردناکه بیاین خوباشو انتخاب کنیم برین پارک -محل بازی بچه ها یه جایی که بشه غروب - دریا - دشت - طبیعت رو دید. 

اصلاً تو همین خونه خودتون برین به کسی که دوستش دارین بلند و بدون مقدمه بهش بگین دوست دارم!

همینه فقط رو یک چیز خوب تمرکز کنید حسش کنید  

خوب اگه حالا احساس نشاط شور شعف زیادی دارید! 

بله این نشاط درک لحظه حال است که خداوند مهربان برای آرامش روح انسان در ضمیر همه مخلوقاتش نهانیده است. 

خدایا تو را شکر می کنیم که بندگانت را اینچنین دوست داری 

پیروز کامروا باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد